Boşluğa Dair


Tıktıktıktık.

Sırılsıklam sokaklar,güneşli günler,mutluluğumuza mutluluk katan bulutlar ya da masmavi gökyüzü yoktur aslında.Tam anlamıyla yoktur bunlar.Boşluk,madde,cisim,hava,atom,kara delikler,uzay ya da zaman da yoktur.Ve tamamen bilginize bu topyekün bir reddediş veya materyale tapınma çabası değildir.Sadece aralarda ve sıralarda aklınıza düşen bir top yün yumaktır.Bu yumağı çözüp kazak yapmaksa bir "Anne"nın işidir,çözüm benim açımdan 1 ve 0 içinden 0 dır haliyle.Tıktıktıktık.Eğer şeytanla bir anlaşma yapma ihtimalim olsaydı Robert Johnson gibi dört yol ağzında,tek isteğim yolun 1 e inmesi olurdu sanırım.Tüm yolların kaybolması ya da,yeniden balta saplamak,yeniden yollar açmak ve yola ilk basan kişinin ben olması.İnsanın ilklik ve teklik çabasının büyük bir patlaması olan bu dileğin yansıttığı yanılsamalar size Tanrı olma gibi bir kompleksim olduğunu düşündürebilir.Tıktıktıktık..Ama bir parçada bir teolojik öğe(bkz. Şeytan) ziyadesiyle yeterlidir bana göre.

Temel olarak bakarsak,eğer bir anlaşma hakkım olsaydı,büyük ihtimalle "dünya barışı" ve "halkların kardeşliğini" isterdim.Tıktıktıktık.Evet tıpkı bir güzellik yarışmasından fırlamış gibiyim,çünkü güzellik yarışmaları görecelidir.En güzel her zaman jüridir.Verilen arada kalkıp tuvalete giden jüriyi tuvalette en çok memnun edendir en güzeli.Ya da adına en çok güzelleme yazılan.Yüzerek ulaşıladabilir bu güzelliğe ve bu yazılar yazıldığı an içerisinde yaşanabilecek en büyük acılar yaşanıyor olabilir en güzellerimiz için.Tıktıktıktık.Ne kadar çok acı o kadar güzellik.En çirkini çamurdaki ayak izleri.İlerliyoruz.Adımlar arka arkaya.İz kaybettirmekte üstlerine yok.Boşluğun adımları benimkinden iki numara büyük.Geri geri yürüyoruz.Geri geri yürürken yakalanıyoruz.Açıklamamız:izimizi kaybettiriyorduk.En inançsızına çattık gardiyanların.Tıktıktıktık.Bu yazı çizgi halindeki zaman kavramına göre iki ay aralıklarla yazıldı.Aradaki iki ayda dünya çok kısa mesafeler katetti.Ben ve etrafımdakiler ise dünyaya üç tur bindiler.Yetişememek en can sıkıcı olan haliydi bu işin.Koşunca yetişilmediğini öğrendim ve yola düştüm.Yolda değildim artık maalesef.Yoldum.

Yorumlar